بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشتر می دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سایت خدماتی و هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسینمایشگر تاریخ به صورت فارسی
کل بازدیدها:----111853---
بازدید امروز: ----11-----
بازدید دیروز: ----10-----
هزاره

 
نویسنده: علی
سه شنبه 88/3/19 ساعت 10:9 عصر
احمدی نژاد: اگر دوباره رأی بیاورم ،اسامی تمام مفسدان را اعلام خواهم کرد

رئیس‌جمهور گفت: در صورت انتخاب، اسامی تمام مفسدان اقتصادی را اعلام و در صورت عدم توبه مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمود احمدی‌نژاد ساعتی پیش در جمع حامیان و هواداران خود در ورزشگاه تختی ارومیه گفت: عده‌ای قلیل در درون تشکیلات حکومتی از مسیر دولت و انقلاب منحرف شده‌‌اند در حالیکه در فرهنگ انقلاب باید خدمت به مردم و حفاظت از حقوق آن‌ها در اولویت برنامه‌های زمامداران باشد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران نباید هیچ فردی حق خود را بر حقوق مردم تریجح بدهند، افزود: از منظر انقلاب آحاد مردم از حقوق یکسانی برخوردار هستند و شایسته زندگی، شکوفایی، رفاه و برخورداری یکسان از بیت‌المال را دارند ولی برخی خود را تافته‌ جدا‌بافته از ملت دانسته و با تشکیل احزاب و گروه‌هایی برای خود و اطرافیان خود امتیازاتی ویژه‌ای قائل شدند.

وی اضافه کرد: این افراد آرام‌آرام به دست‌اندازی در بیت‌المال اقدام کرده و حکومت و اموال عمومی را در انحصار خود دانستند ولی دولت نهم دست‌ آنها را از بیت‌المال کوتاه کرده است.

احمدی‌نژاد افزود: این امری طبیعی است در هرجائیکه کوهی از ثروت انباشته شده باشد در کنار آن دره‌هایی عمیق از فقر نیز ایجاد می‌شود که در جنگ تحمیلی شاهد گذران زندگی مردم بوسیله کوپن و انباشته شدن و دادن امتیازات ویژه برای راه‌اندازی کارخانه‌های هرگز احداث نشده توسط دولتمردان بودیم که بزرگ‌ترین چپاول از حقوق مردم محسوب می‌شود.

وی با انتقاد از برخی افراد حکومتی که این نظام را از آن خود دانسته و به مردم با دید رعیت می‌نگرند، خاطرنشان کرد: اگر کسی از مسیر واقعی انسانیت دور شود کارش به سرنوشت کاندیدایی می‌رسد که اتحاد چپ و راستی را برای از بین بردن حقوق مردم خواهان شده ولی هوشیاری مردم مانع از دستیابی به قدرت برای افزایش ظلم و جفا به حقوقشان خواهد شد.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: طی چهار سال گذشته بدترین تهمت‌ها به دولت نهم روا داشته شد، گویی در این چهار سال نه تنها کاری برای خدمتگذاری انجام نشده بلکه کشور عقب رفته است، چنین تحلیل‌هایی نشان از بستن چشمان دشمنان به پیشرفت‌های دولت در عرصه‌های ملی و فراملی است.

وی تصریح کرد: دفاع از حقوق ملت از وظایف اصلی حکومت اسلامی است و ترمیم حقوق کارگران از دیگر اقداماتی است که در آینده نزدیک توسط دولت نهم به ثمر خواهد رسید.

احمدی‌نژاد اذعان داشت: کسانی که سهام عدالت را بزرگ‌ترین اشتباه دولت عنوان می‌کنند به این خاطر است که پول‌هایی که در جیب آن‌ها می‌رفت در بین مردم توزیع شده و ‌آنها چشم دیدن این عدالت‌محوری دولت نهم را ندارند.

وی اضافه کرد: ما در برابر چنین اتهاماتی گلوها و سینه‌های خود را در برابر تیغ منتقدان قرار داده و آماده‌ایم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان مقابله کرده و در این راه هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
وی با انتقاد از برخی اظهار‌نظرها مبنی بر این افشای مفسدان اقتصادی آینده نظام را به خطر می‌اندازد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مردم این سرزمین هستند و هرگز با پرده‌برداری و صداقت دولتمردان نظام در معرض آسیب قرار نخواهد گرفت.

احمدی‌نژاد افزود: آیا وقتی حقوق عده‌ای از مردم توسط عده‌ای قلیل از بدنه حکومت به ملک شخصی تبدیل می‌شود، نظام آسیب نمی‌بیند.

وی اذعان داشت: من در اینجا اعلام می‌کنم اگر این افراد دست از زیاده‌خواهی‌ها خود برندارند در صورت انتخاب برای دوره دهم ریاست‌جمهوری مجازاتی سخت‌تر از اعلام اسامی در پیش روی آنها خواهد بود.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: دولت موظف است نماد شجاعت اقتدار و سرافرازی ملت ایران است و اینکه عده‌ای خیال کنند با عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در برابر مستکبران می‌توانند منافع ملت را حفظ کنند، سخت در اشتباه و توهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون آمریکا اعلام می‌کند ما به دنبال براندازی ایران نیستم و چنین دستاوردی ثمره عملکرد دولت نهم است و در صورت انتخاب در دوره بعدی نیز این منطق در عرصه‌های بین‌المللی ادامه خواهد داشت و هرگز در برابر هیچ قدرتی عقب‌نشینی نخواهیم کرد چرا که ما خود دنبال مدیریت ایران بر جهان هستیم.

رئیس‌جمهوری اذعان داشت: از صمیم دل خوشحالم که بار دیگر در جمع پرشور مردم آذربایجان غربی حضور پیدا کرده و به وجود شما مومنان متعهد به انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنم.
وی با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی نماد نجابت، شرافت و مجاهدت ملت ایران هستند، اضافه کرد: مردم این استان در طول تاریخ سنگربانانی امین برای استقلال، عزت و سرافرازی سرزمین ایران بودند که سلام خود را بر ادیبان، روشنفکران، کارگران و تمام مردم این استان نثار می‌کنم.

کاندیدای دوره دهم ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه طی 30 سال گذشته ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان در راه عزت، استقلال و عظمت کشور ایران استقامت کرده‌اند، افزود: وظیفه دولت اسلامی صیانت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و حفاظت از اموال عمومی است که اقتدار را برای دولت و ملت ایران در تمام عرصه‌ها به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه دولت موظف است ثروت عمومی را به طور عادلانه در سراسر کشور و بین مناطق مختلف توزیع کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روح عدالت، برادری و انسانیت را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا زنده کرد و در این مدت آذربایجان غربی با ایستادگی در برابر دشمنان برای حفاظت از ارزش‌های اسلامی آماده به خدمت بوده است و دستاوردهای بی‌نظیر ملت ایران در تمام عرصه‌ها را مدیون غیرت و فداکاری این ملت بزرگوار هستیم.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: با وجود این دستاوردها و افتخارآفرینی‌ها در طول 26 سال اخیر آسیب‌های بسیاری به بدنه دولت در مراکز مدیریت و تصمیم‌گیری وارد آمده که سبب بوجود آمدن آسیب‌های دیگری در سیاست اقتصادی این کشور شده است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • گاه می رویـم تا برسیـم‎ ...
    [عناوین آرشیوشده]