خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سایت خدماتی و هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسینمایشگر تاریخ به صورت فارسی
کل بازدیدها:----112078---
بازدید امروز: ----17-----
بازدید دیروز: ----67-----
هزاره

 
نویسنده: علی
شنبه 87/3/25 ساعت 6:10 عصر

به گزارش سایت اینترنتی InfoWord استیو بالمر در حاشیه نشست "روز بین المللی امنیت" که در کشور سوئد برگزار شد اشاره ای مختصر در رابطه با آنچه بسته خدماتی شماره 3 ویندوز XP نامیده می شود کرده است. ظاهراً مجموعه سرویس پک 3 جهت هماهنگ شدن هر چه بیشتر ویندوز با نگارش بعدی اینترنت اکسپلورر منتشر می شود.
استیو بالمر در این همایش به نکات جالبی اشاره می کند از جمله وی می گوید: "این امکان وجود دارد که مایکروسافت سرویس پک 3 را تا پیش از ارائه لانگهورن توضیع نماید." و در ادامه می گوید، همچنین مرورگر صفحات وب اینترنت اکسپلورر نسخه 7.0 مشتمل بر یک سیستم ضد فریبکاری از نوع (Anti-Phishing) می باشد.
پیش از آن نیز اعلام شده بود IE 7.0 تنها قابل نصب بر روی ویندوز هایی خواهد بود که مجموعه سرویس پک 2 بر روی آنها قرار گرفته باشد. همچنین می توان امیدوار بود در سرویس پک 3 ویندوز XP شاهد نسخه جدیدی از نرم افزار های Windows Media Player 10 و یا Windows Movie Maker باشیم.
"
پاول تروت" از مدیران مایکروسافت نیز در رابطه با این بسته جدید می گوید، در حقیقت XP SP3 شامل بروز رسانی های معمول امنیتی ویندوز است و نباید در آن انتظار یک تغییر اساسی و عمده را داشت.
سرویس پک 2 ویندوز XP از موارد الزامی است که استفاده کنندگان از این سیستم عامل باید آنرا داشته باشند. به همین جهت مایکروسات CD های رایگان این مجموعه را برای علاقه مندان ارسال می کند.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • گاه می رویـم تا برسیـم‎ ...
    [عناوین آرشیوشده]